Najnowsze komentarze
    Strony
    Tematyczne
    • Uczelnie i akademieUczelnie i akademie
      Jedną z odmian szkół, z tym, że już wyższych, są różnego rodzaju akademiki i uczelnie. Jest ich szczególnie wiele, a każda z nich, ma opracowaną całą masę zasad, powiązanych z …
    • Sprawa związana z pełnoletniością człowiekaSprawa związana z pełnoletniością człowieka
      Jak wiadomo rozgraniczenie między nazywaniem osoby dzieckiem, lub nastolatkiem nie stanowi większego problemu. Wiadomo, że do 10-tego roku życia, malca nazywamy dzieckiem, a jedenastolatek to już nastolatek. Jednak nie ma …

    Okres dorastania, to na pewno trudny wiek, w którym wiele dzieci buntuje się. Nie mogą dogadać się z rodzicami. Różnice pokoleniowe na tym etapie są niezwykle zauważalne. Należy jednak do tego okresu rozwoju dziecka podjeść w spokojny oraz czujny sposób. Dzięki temu, z pewnością można będzie go w odpowiednio dobry sposób przetrwać. Można będzie uzyskać z tego faktu odpowiedni stopień zadowolenia. Najważniejsze jest, aby rodzice w tym okresie byli odpowiednio czujni. Jeśli będą interesowali się tym, co u dziecka się dzieje, na pewno nie zboczy ono na złą drogę. Będzie rozsądnie podchodziło do wielu spraw. Warto o taki właśnie rozwój zadbać. Dzięki temu z pewnością można będzie się cieszyć z posiadania mądrego dziecka. Jednak to właśnie od rodziców zależy czy dziecko będzie szło w dobrą stronę i czy nie będzie popełniało za dużo błędów. Jeśli w odpowiedni sposób się je ukierunkuje, na pewno uzyskać będzie można z takiego faktu wysoki stopień zadowolenia. Będzie się miało wtedy w domu rozsądnego nastolatka, który skupiony będzie na nauce i dobrych kontaktach ze znajomymi. Nie będzie schodził na złą drogę, gdyż nie będzie to dla niego żadna atrakcyjna alternatywa. Warto więc interesować się nastolatkami.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>